Nuffnang Ads

27.6.09

Golden Retreiver


伯伯家的8只小黃金狗,卻沒有一只是我的份!
誰有興趣購買聯絡我吧!價錢好商量!





我的人生目標之一就是畜養一只雄壯懂事精明忠貞的黃金獵犬!那些看起來憐人,因行動笨拙看起來可愛,寧願被抱也不願意多跑幾步的經典花瓶狗,不好意思,和我志不同,道不合啊!

如果這輩子我沒有辦法擁有一只它們,我會
死不瞑目,含冤而終!

2 comments:

M!ngShi said...

then why you dont want own one ?? bring to cyber with you la =p

bAtMaN said...

i wan! but my mum dun1! bring 2 cyber??!?!??!HUH!!!Impossible lo! I m living in condo, not housing area lo! PLUS, i only spend 4 days in a week there....U xpect me 2 bring it up n dwn frm sban 2 cyber?!

~_~||| hahahaha